Little Pwincess ♥
Minggu Pertama Sekolah
Saturday 5 January 2013 • 01:09 • 0 comments
Tumblr_mg3wvwhdpq1qe49wpo1_400_large
Assalamualaikum dan salam satu Malaysia XD Amacam sekolah? Bagi aku tahun nih sekolah bosan ah. Aku dah pun form2 tapi tak rasa macam form2. Eh budak budak form1 tahun nih semua comel comel je dekat sekolah aku. Tak sanggup aku nak buli. Hahaha ;D Tahun nih geng aku dah tak macam dulu lagi. Dulu kitorang selalu lepak sama. Sekarang tak. Kak shahsha, kak zana, dalia dengan aku je yg tetap lagi rapat dalam geng. Yang lain semua dengan kawan masing masing. Kak eyqa dia tak masuk hostel pun. Maybe bulan tiga nih dia masuk. Kak nyna dengan kawan kawan dia lah apa lagi -__- Katanya nak spm. Takpe lah, dah nasib memang geng kitorang macam nih. Aku fikirkan tahun 2013 nih best, tapi lagi bosan lagi ada. Dah lah class aku dekat bawah. Tingkatan dua yang lain semua dekat atas. Tu yang bosan. Sumpah aku rindu tahun lepas. Kadang bila aku fikir fikirkan balik kenangan tahun lepas, rasa macam nak menangis pun ada >.< Nak nak lagi tahun lepas geng aku dah macam family betul dah. Time dah nak habis cuti sekolah, aku dah boleh lupakan ex aku siked siked. Bila naik sekolah, aku nampak dia, terus aku teringat dia balik. Weh kenapa susah sangat nak lupakan dia eh? Pelik lah. Ex ex aku yang lain senang je aku lupakan. Yang dia nih, nak kena amek masa untuk lupakan dia. Bukan senang nak lupakan orang kita sayangg kan? Tapi dia pun dah ada yang lain. Tapi sampai sekarang aku takjumpa lagi siapa awek dia yang sekarang. Aku bukan nak busybody, tapi saje nak tahu :'D Lupakan pasal tuh :3 Eh ada lagi satu benda nih, aku dengan akak angkat aku dah berangkat balik. Pada mulanya memang aku malas nak berangkat dengan dia. Sebab yeah, kalau berangkat selalu gaduh serupa taik kan? Tapi aku bagi dia peluang terakhir. Kalau dia buat lagi, aku dah malas nak layan dia. Dia text aku, dia kata dia dengar cerita yang aku cakap aku ada takpuas hati dengan dia. Aku malas nak settlekan masalah yang serupa macam babun tu. Sebab aku tahu, kalau aku settlekan dengan dia, mesti aku dengan dia bergaduh. Tu yang aku menyampah. Btw, aku taksuka kalau orang kata dengan aku pasal mati nih. Nak mati cepat ke apa weh? Dia text aku, dia call aku. Aku lansung tak layan. Sampai lah dia send macam nih dekat aku tadi.
Adek memang dah taknak layan akak and tak sayang akak lagi kan? Sokayy lah, thanks. Akak tetap akan tunggu adek sampai pintu hati adek terbukak untuk terima akak macam dulu, walau apa pun yang jadi. sorry ganggu. bye
Tu pun aku tak reply. Cousin aku cakap, akak aku nih pandai berkata kata, tapi taktahu apa yang dia buat. Ada juga orang cakap, apa yang dia buat susah nak betul. Entah lah dia tuh. Pelik aku dibuatnya. Dia seboleh boleh mintak aku jawapan haritu sama ada nak terima dia balik atau tak. Sampaikan cokelat dia bagi padah main banyak lagi. Dengan satu surat dia bagi aku. Tapi memang betul, orang cakap peluang kedua tak seindah peluang pertama. Sekarang aku susah sangat nak percaya akak angkat aku. Dia kata dia sekolah dekat smksr tu sebulan je. Hmm bagus jugak. Takde lah aku rasa malu lagi nanti kalau terserempak dengan dia. Pape jelah -__- 
 Tumblr_mg525hmzou1rmp3mmo1_500_large
Esok petang dah balik hostel. Kejap je masa berlalu. Bak kata cikgu Kalip dekat sekolah aku, ' masa dah time ' --' Homework aku belum siap lagi >.< Banyak woo. Baru minggu pertama sekolah dah kena buat karangan. Macam malaon ah. Esok petang dah kena balik. Tak dapat le nak tengok cerita Adam & Hawa. Hahaha xD Aku memang layan cerita macam tuh. Sebab ada Aaron Aziz. Dah ah, perut sudah lapar. Nasi sudah memanggil. Kbabai :)
Aku nak keadaan kembali normal macam tahun lepas. Aku sememangnya rindu tahun lepas. Rindu sangat :'(


PASTFUTURE
The star owner
Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :) Need some choco ? Change it Mood : I'm Bored -.- Status : Me know me cute :p
TALKIE TALKING

"
"

FOLLOWERS
Hey Guys ! Iloveyouuuuu.

UPDATE STATUS
FOREVER HATE EX
>> Blogskin baru
6 March 13 : NOW
at:10 am


>> Awok comel sangat
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Cihuyy
  • Tutorial Membuat Favicon di Blogskin
  • I can't erase you :'(

  • Adopted Sister.

    CREDIT SECTION

    Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Owner blog: MRS MISHBUBBLES99
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Enjoyyyyyyyyyyyy :')