Little Pwincess ♥
10 March 2013
Saturday 23 March 2013 • 03:40 • 0 comments
Auuuucak! Heyy boom shakalakaaaa. K bosan tahap gila babi. Holiday ni p manaa? Holiday ni aku terperap dekat rumah je. Eh, 10 March 2013 haritu birthday kita tauu! Hihikk. Tapi yang bosannya birthday aku jatuh hari Ahad. Hari Ahad tu pulak, aku kena balik hostel. Ouchh hmm ;( Sebelum hari Ahad, ayah aku bawak aku pergi dinner. Sebab esoknya tu ayah aku kerja. Dia busy. Lagipun aku nak balik hostel kan, tu yang celebrate hari Sabtu. Tapi tak kesah lah, janji celebrate xD Heheee. Tepat pukul 12, banyak mesej masuk wish birthday aku. Eh, gembiranya hati. Yelah, dorang tetap ingat bila birthday aku bila. Wikikiii. Esoknya tu, aku balik hostel malam. Sebab ada problem. Dekat pukul 8 baru sampai hostel. Masuk je dorm, dorang tengah baca Yasin. Otw nak pergi katil aku, OMG!! bersepah gila! Makk haihh. Baju aku, buku aku semua berterabur. Bedak dorang sepahkan atas katil aku yang penuh dgn barang barang aku. Kejam gila. Lepas dorang baca Yasin, dorang g dekat katil aku then nyanyikan lagu untuk birthday aku. Adushh, apa lah dorang ni. Itu okay lagi, yang paling teruk, bedak dorang letak dkt aku banyak banyak. Macam macam jenis bedak ada lah. Aku yang baru datang hostel, baru lepas mandi. Lepas dah kena bedak tu, terus kena mandi balik. Beres kemas barang barang yang dorang sepahkan tu, aku kena sapu dorm pulak -__- Dah la kena sapu, lepas tu dorang suruh aku mop pulak tu. Bila aku merungut, "Kan birthday kau Zaty, kau kemas semua. Siapa suruh birthday kau jatuh harini? Lepas sapu, mop eh?" Hah, ayat tu yang keluar. Hawauu, aje cari pasal! Hahaha. Settle kemas semua, dah sapu, dah mop terus mandi. Kesian aku beb! Dah lepas satu hari birthday aku. Aku tunggu someone tu wish birthday aku, tapi.. Malam hari Isnin kot, aku tidur lambat. Aku dengan Kak Zana, menggila malam tu. Ketawa sana sini. Tetibe "Zaty, -A- cakap HappyBirthday, lagi satu dia cakap sorry lambat wish" Eh, biar betik? Betul ke tak? Kadang rasa macam bohong je. Mustahil orang yang aku mintak sangat dia wish, menjadi kenyataan? Aku rasa tipu je tu. Takpe la. Aku pun nak try lupakan dia. Dah lima bulan rasanya aku single sebab still sayang dia. Eh, lama sangat tu. Try move on :') Mesti boleh. Rasa bodoh kalau tunggu dia. Sedangkan dia, takda hati dekat kita pun. Nak nak lagi, dia dah benci aku. Ahh, malas nak fikir. Kalau aku fikirkan balik, kadang boleh buat aku menangis lagi ada :/ Ehhhh! Dah nak dekat Maghrib dah ni. Gtg kbye ;) 

Everytime you look at me, I look away. Everytime you look away, I look at you xx



PASTFUTURE
The star owner
Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :) Need some choco ? Change it Mood : I'm Bored -.- Status : Me know me cute :p
TALKIE TALKING

"
"

FOLLOWERS
Hey Guys ! Iloveyouuuuu.

UPDATE STATUS
FOREVER HATE EX
>> Blogskin baru
6 March 13 : NOW
at:10 am


>> Awok comel sangat
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Minggu Pertama Sekolah
  • Cihuyy
  • Tutorial Membuat Favicon di Blogskin
  • I can't erase you :'(

  • Adopted Sister.

    CREDIT SECTION

    Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Owner blog: MRS MISHBUBBLES99
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Enjoyyyyyyyyyyyy :')