Little Pwincess ♥
S to the A to the K to A to the I
Thursday 28 March 2013 • 09:55 • 0 comments
Sewaktu kau melangkah,
Meninggalkan diriku.
Sebaknya rasa di dalam dadaku,
Menahan titis air mata.
Ingin aku berpesan, 
Kepadamu kekasih.
Sekiranya engkau merinduiku,
Hubungilah aku disini.
Jika ada kesilapanku,
Maafkanlah diriku oh sayang.
Dan izinkan aku bertanya,
Mengapa kau berubah hatii.
Kiranya kau ada penggantiku,
Tetapi hidupmu tak bahagia.
Relaku memaafkanmu, 
Dan menerimamu sayang.
Walaupun hatiku kau lukai,
Namunku masih menyayangi.
Kerna sehingga waktu ini, 
Cintaku masih untukmu.
Oh sayang dimana kau berada,
Janganlah kau lupakan aku.
Ingatlah aku walau sesaat,
Seorang insan yang terluka.
Ingin aku berpesan,
Kepadamu kekasih,
Kiranya engkau resah dan tak lena,
Itulah hembusan rinduku.
Jika ada kesilapanku,
Maafkanlah diriku oh sayang.

Dan izinkan aku bertanya,
Mengapa kau berubah hatii.

Kiranya kau ada penggantiku,
Tetapi hidupmu tak bahagia.
Relaku memaafkanmu, 
Dan menerimamu sayang.

Walaupun hatiku kau lukai,
Namunku masih menyayangi.
Kerna sehingga waktu ini, 
Cintaku masih untukmu.

Oh sayang dimana kau berada,
Janganlah kau lupakan aku.
Ingatlah aku walau sesaat,
Seorang insan yang terlukaaaaa.

B O R I N G 





PASTFUTURE
The star owner
Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :) Need some choco ? Change it Mood : I'm Bored -.- Status : Me know me cute :p
TALKIE TALKING

"
"

FOLLOWERS
Hey Guys ! Iloveyouuuuu.

UPDATE STATUS
FOREVER HATE EX
>> Blogskin baru
6 March 13 : NOW
at:10 am


>> Awok comel sangat
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • 10 March 2013
  • Minggu Pertama Sekolah
  • Cihuyy
  • Tutorial Membuat Favicon di Blogskin
  • I can't erase you :'(

  • Adopted Sister.

    CREDIT SECTION

    Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Owner blog: MRS MISHBUBBLES99
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Enjoyyyyyyyyyyyy :')