Little Pwincess ♥
Hello Encik 2014 ♥
Monday 30 December 2013 • 01:24 • 0 comments

Assalamualaikum  Pejam celik pejam celik dah nak masuk tahun baru. Sekejap je masa berlalu 2014 maybe dah tak semeriah 2013. Yela, banyak dah berubah. Dalia, Kak Zana pun pindah. Diorang lah besties aku kat hostel. Lepas ni siapa lah yang nak tidur dengan aku, teman aku pergi tandas malam malam, teman basuh baju, overnight. Hm will miss you guys  Kalau tak aku pun pindah, tapi aku taknak. Parents aku dah nak ambil borang pertukaran sekolah dah masatu. Aku menangis nangis taknak pindah. So, Khamis masatu ayah off. Ayah pergi belikan buku sekolah, then terus pergi jumpa HEM. Tanya kenapa aku tak dapat hostel. Taptup taptup, sampai rumah terus kena membebel. Yes, tahun ni memang aku nakal gilaaaa. Sampaikan aku hilang hormat dengan cikgu. See? Betapa nakal dah biadabnya aku. In shaa allah next year aku berubah lah  New year, new life lah. Aceceh  Okay lah, aku dapat masuk hostel tapi minggu ketiga. Dua minggu kena gantung. Gantung? Haha dekat hostel aku langgar peraturan. Orang pergi usrah, aku pergi duk lepak kat wakaf. Cikgu tak bagi keluar dari kawasan sekolah, aku siap pinjam motor budak luar pergi jalan kampung. Jahatnyaaa aku  Hewhew. 

First day sekolah, dah kena naik bas. Yoww bagi lah idea nak pujuk parents aku. Tak nak naik bas wei  Bak kata bie pun, macam macam boleh jadi dalam bas nanti. Dia nak hantar balik, sokay lah. Taknak menyusahkan awok pun  Nanti lah aku fikir macam mana. Aku fikir nak stay rumah MekTam sementara tunggu minggu ketiga tu. Dah mak pulak tak bagi. Mak kata nak aku belajar naik bas. Emmmm  Cedihnyaaaaaaaa. Takpa lah takpaaaaaaaa  Macam mana lah reaksi aku jumpa kawan kawan aku nanti. Rindunyaaaaaaa  Hahahaha. Agak agak Ayu dah tinggi ke belum? Hahaha  Semua dah gemuk agaknya lol. Tak sabar ohhh  Okay lah, dah takda idea dah. Byebye, assalamualaikum 

Embedded image permalink

2014. It's a new year. It's time to start again. Stop thinking abt what you're going to do and start doing it. It's time to live your life and be who you are. Forget abt whatever happened in 2013 and just move on  Take risk and be yourself. You only have one life and it's time to make the most of it. Happy new year gaiss 


PASTFUTURE
The star owner
Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :) Need some choco ? Change it Mood : I'm Bored -.- Status : Me know me cute :p
TALKIE TALKING

"
"

FOLLOWERS
Hey Guys ! Iloveyouuuuu.

UPDATE STATUS
FOREVER HATE EX
>> Blogskin baru
6 March 13 : NOW
at:10 am


>> Awok comel sangat
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • SELOKA KAMI ASRAMA DESA SUNGAI RAMBAI
  • Alhamdulillah. Bahagia
  • Rayaaaaaaaaaaaaaa!
  • Dugaan datang tanpa henti :'(
  • "/
  • I'm Happy :)
  • Alhamdulillah :')
  • Hey Thereeeee!
  • S to the A to the K to A to the I
  • 10 March 2013

  • Adopted Sister.

    CREDIT SECTION

    Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Owner blog: MRS MISHBUBBLES99
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Enjoyyyyyyyyyyyy :')