Little Pwincess ♥
Dugaan datang tanpa henti :'(
Saturday 13 July 2013 • 01:44 • 0 comments

Assalamualaikum :) Eh, puasa tak? Bulan puasa ni banyak sangat suka duka wehh. Okay, haritu main cak cak dengan ex kita xD Alolo, omeyy je awak sayang ;* Tapi gembira aku sekejap je. Eh, semalam akak aku bagi text dekat aku. Panjang lahh jugak. Okay sorry, kalau aku ada abaikan kau kak. 

Kalau memang akak ada salah, just cakap. Akak mintak maaf. Lepas ni, nak buat apa, nak layan akak ke tak nak layan ke, buatlah kay. Akak takan cakap pape, akak pun takan marah. Hak adik nak buat apa, akak dah penat :')
Aku bukan tak nak reply. Aku takut kita gaduh lagi. Lagipun aku tengah takda mood semalam. Kau pulak boleh sent text cemtu. Ya Allah, apa masalah lah ekk? Sokayy lah, benda dah jadi. Lepas aku tak reply, kau sent lagi.

Kalau macam ni cara layanan adik terhadap akak, akak text pun tak balas. Layan nak tak nak. Akak redha. Selagi akak boleh sabar akak sabar. Akak cuma perlukan perhatian adik sikit je. Akak sekarang dah hidup sebatang kara. Ada adik sorang je. Buatlah sampai hati adik puas kay.
Pun aku tak reply jugak. Kak, kau cari aku time aku tengah takda mood. Kau sendiri perasan kan sekarang ni aku dah tak macam dulu? Cubalah faham sikit. Tadi stalk pesbuk dengan twitter kau. Okay, twitter kau macam macam kau cakap pasal aku. Facebook kau? Status kau ada kena mengena dengan aku jugak kan? Dekat twitter kau cakap ada budak buat kau happy bagai. Okay, kau dah lupakan masalah semalam. Aku pun dah lupakan masalah semalam. Kak, kalau kau nak amik budak tu as adik angkat kau, aku izinkan. Aku tak kisah. Daripada kau ada aku, tapi aku abaikan kau. Terpulang! Aku just nak tanya, kenapa kau tetiba bagi aku text cemtu. Kau tahu tak aku tengah bengang semalam? Suka hati kau lahh, nak buat apa lepas ni. Nak amik adik angkat berapa banyak pun boleh. Bye

Ya Allah, aku tak kuat :'(( Macam macam dugaan yang datang. Dugaan datang tanpa henti :'((((



PASTFUTURE
The star owner
Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :) Need some choco ? Change it Mood : I'm Bored -.- Status : Me know me cute :p
TALKIE TALKING

"
"

FOLLOWERS
Hey Guys ! Iloveyouuuuu.

UPDATE STATUS
FOREVER HATE EX
>> Blogskin baru
6 March 13 : NOW
at:10 am


>> Awok comel sangat
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • "/
  • I'm Happy :)
  • Alhamdulillah :')
  • Hey Thereeeee!
  • S to the A to the K to A to the I
  • 10 March 2013
  • Minggu Pertama Sekolah
  • Cihuyy
  • Tutorial Membuat Favicon di Blogskin
  • I can't erase you :'(

  • Adopted Sister.

    CREDIT SECTION

    Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Owner blog: MRS MISHBUBBLES99
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Enjoyyyyyyyyyyyy :')