Little Pwincess ♥
Holiday.
Wednesday 26 March 2014 • 03:02 • 0 comments
Bismillah.. Em assalamualaikum wassup bruh? Holiday ni gi mana? Haaaaaaaaaku langsung takda gi mana duh. Duduk rumah gemukkan badan je. Online tengok tv online tengok tv makan tidur. Hahaha pemalas gila aku ni. Homework menimbun belum siap. Tipu lah kalau cikgu kau semua takda bagi homework untuk cuti seminggu ni ;p Nak nak pulak siapa yang form3 dengan form5 tu. Memang mengeluh habis lah homework banyak. Tuition comfirm ramai yang malas nak gi en? Bro gua dari pulai pun sanggup datang ke sungai rambai takkan diorang yang dekat tak boleh datang? Aku datang sebab aku fikir aku nak exam je tahun ni. Malas mengeluh membebel sebab ada class tu memang ah kan tapi nak buat macam mana nak tak nak datang jugak.


Ekceli kerja aku belum siap lagi masa ni. Ayu sibuk datang sebelah nak snap snap sesama. Tetiba cikgu datang.. "tahu tak kenapa sekolah tak boleh bwk handphone? sebab macam ni lah kerja belum siap sempat bergambar" Hahaha cepat cepat simpan phone then buat balik kerja bm. Dalam dewan banyak amik gambar je. Dah last minit baru siapkan kerja bm. Mana tak nya, kerja bm tu banyak kena buat. Peta i-think bagai ugh. Nasib kena buat dalam group. Kerja aku baru siap satu, aku dah suruh budak lain buat kerja kerja yang lain. Semua benda nak aku buat pun takleh gak. Aku yang kononnya macam ketua kumpulan terpaksa lah bagi bagikan tugas. Yang sorang buat ni, yang sorang buat tu and bla bla.. Group aku ngelat sikit, guna google je cari jawapan hihi. Em for sure tuition haritu not bad lah. Form3 ramai lah jugak yang datang. Ok lah kot sampai sini je yang aku nak type. Hihi assalamualaikum :)






PASTFUTURE
The star owner
Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :) Need some choco ? Change it Mood : I'm Bored -.- Status : Me know me cute :p
TALKIE TALKING

"
"

FOLLOWERS
Hey Guys ! Iloveyouuuuu.

UPDATE STATUS
FOREVER HATE EX
>> Blogskin baru
6 March 13 : NOW
at:10 am


>> Awok comel sangat
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • PBSMR? OK
  • School
  • Hello Encik 2014 ♥
  • SELOKA KAMI ASRAMA DESA SUNGAI RAMBAI
  • Alhamdulillah. Bahagia
  • Rayaaaaaaaaaaaaaa!
  • Dugaan datang tanpa henti :'(
  • "/
  • I'm Happy :)
  • Alhamdulillah :')

  • Adopted Sister.

    CREDIT SECTION

    Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Owner blog: MRS MISHBUBBLES99
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Enjoyyyyyyyyyyyy :')