Little Pwincess ♥
Sayang, rindu.
Saturday 3 May 2014 • 03:29 • 0 comments

Assalamualaikum.. Hi warga warga blogger sekalian ihiks. So ssup? Puas dah aku retweet segala tweet sedih. Full of sadness duh em :(  Don't know lah kan semenjak dua tiga hari ni aku sensetip gila. Bila aku tengok kawan aku dengan partner masing masing, haih terasa macam aku ni single je. Aku bukan apa, ya maybe silap aku sebab tak tunjuk sayang aku dekat dia sepenuhnya. Maybe dia fikir k aku ni abaikan dia. Aku ni ada lelaki lain and whatever else. Srs aku takda niat nak abaikan ke apa. Aku just tak tahu nak tunjuk sayang aku tu macam mana. Bila aku duk diam diam mula aku fikir macam macam. Salah satunya yang selalunya aku fikir dia akan buat aku macam sebelum sebelum ni. Perit wei kalau nak cerita benda lama. Bukan senang aku nak buang dalam kepala ni pasal benda dah lama jadi tu. Bila aku sedih marah tak tentu pasal ke apa, aku tweet. K kadang ada yang tanya kenapa dengan tweet tu semua. Aku bukan tak nak cerita. Aku kalau boleh nak luahkan semuanya kat someone yang boleh dengar dari A sampai Z cerita aku tu. Tapi.. bila aku fikir balik better aku pendam. Kalau aku cerita kat orang bukannya dia boleh buat apa. Ye, kalau luahkan sekurang kurangnya dapat kurangkan sikit beban sakit niha. Tapi bagi aku tak pun. Lagi aku luahkan lagi sakit perit segala semua ada wei. Aku dengar dia text perempuan lain, hahahahaha tuhan je tahu macam mana sakit hati aku niha. Puas aku tanya banyak kali, ayat dia "terpulang nak percaya ke tak" That's why kalau aku tahu dia tipu aku malas nak tanya dah. Sokay lah kan dia nak buat aku macam mana. Jangan sampai satu masa nanti aku buat lagi teruk dari apa yang dia dah buat hati aku sakit. Maybe orang fikir aku gelak sana gelak sini terpekik sana terpekik sini, aku takda masalah. Dalam hati siapa tahu kan? Menangis dalam diam? Selalu sangat. Hm kalau nak restart balik, dah tak sama. Dia pun makin lama makin lain. Makin berubah. Srstalk, rindu our relay kita yang dulu biy. Aku tahu ni semua salah aku em. Bye :'(

Aku rindu relay kita yang dulu. Ye, sangat rindu 


PASTFUTURE
The star owner
Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :) Need some choco ? Change it Mood : I'm Bored -.- Status : Me know me cute :p
TALKIE TALKING

"
"

FOLLOWERS
Hey Guys ! Iloveyouuuuu.

UPDATE STATUS
FOREVER HATE EX
>> Blogskin baru
6 March 13 : NOW
at:10 am


>> Awok comel sangat
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Jumaat. 040414
  • Holiday.
  • PBSMR? OK
  • School
  • Hello Encik 2014 ♥
  • SELOKA KAMI ASRAMA DESA SUNGAI RAMBAI
  • Alhamdulillah. Bahagia
  • Rayaaaaaaaaaaaaaa!
  • Dugaan datang tanpa henti :'(
  • "/

  • Adopted Sister.

    CREDIT SECTION

    Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Owner blog: MRS MISHBUBBLES99
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Enjoyyyyyyyyyyyy :')